Monday, January 20, 2014

Hujšanje-moj uspeh!

Pojem s katerim se v življenju srečamo slej kot prej vsi. Eni takrat, ko o tem govori njihova okolica (predvsem ženske rade o tem govorijo, pa čeprav hujšanja v 90% primerov sploh ne potrebujejo), drugi pa se s tem ukvarjajo kar sami, medtem ko se trudijo izgubiti odvečne kilograme. S hujšanjem sem se v preteklih 80-ih dneh ukvarjal tudi sam in sicer sem bil na t.i. 90-dnevni presnovni oziroma ločevalni dieti. Okoliščine so pač nanesle, da je zima (in prazniki) s seboj prinesla odvečne kilograme zato je bilo potrebno ukrepati.

Ker sem človek na katerega vreme zelo močno vpliva in človek ki ne mara mrzlih zimskih dni, v teh dneh pogosto iščem tolažbo v vseh teh oblikah hrane ki jih imam sicer zelo rad, a istočasno (zelo) redijo. Razne pice, hamburgerji, kup sladkarij in podobno sem v zimskih mesecih (začel tam nekje oktobra pa do januarja) masovno »uničeval.« Tako sem spet izenačil svojo največjo težo do sedaj v življenju in bilo je potrebno ukrepati. 8. januarja 2007 sem zato začel z že omenjeno 90-dnevnoi dieto.

Tisti, ki imate to smolo, da morate razmišljati tudi o raznih shujševalnih kurah, ste za to dieto že gotovo slišali. Za vse ostale, ki ne veste o čem govorim pa je tukaj povezava do strani kjer si lahko preberete več o tem, če vas seveda zanima.

Sam sem z samo dieto in seveda tudi z rezultati ki sem jih s tem dosegel zelo zadovoljen! V nekaj več kot 80-dneh sem shujšal 16 kilogramov, lačen praktično nisem bil nikoli, jedel sem lahko vse kar sem si zaželel (tudi sladkarije:)) le paziti sem moral, kdaj jem kaj. Tukaj velja tudi poudariti, da se je kdaj pa kdaj tudi zgodilo, da sme se prekršil, a so rezultati kljub vsemu prišli, pač nekoliko počasneje, kot bi najverjetneje drugače. Vendar pa sem se osnovnega principa zmeraj držal! (do pred nekaj dnevi ko sem dieto praktično prekinil, ker sem že shujšal več kot dovolj)

Nekateri kritiki te diete sicer pravijo kako to ni zdravo, kako dobiš vse kilograme nazaj, kako oni ne morejo jesti mesa brez priloge, kako so med dieto zmeraj lačni (za kar so si sami krivi, ker očitno ne jedo dovolj tega kar jim je na nek določen dan dovoljeno) in podobno. Vsem tem pač povem, da je to pač stvar posameznika. Nekomu paše takšna dieta, drugemu spet druga, a jaz zase vem, da za mene ni boljše diete oziroma boljšega načina hujšanja kot je že omenjen način. Glede tega da se ti pa teža po končani dieti zelo hitro povrne, pa lahko rečem samo to, da to ni res, če se seveda še naprej držiš nekih osnovnih pravil pravilnega prehranjevanja in pa če se seveda čim več gibaš (govorim iz izkušenj).

Tako je prišla počasi pomlad, jaz sem vsak dan boljše volje, zaradi ugodnega vpliva ki ga ima vreme name, zelo vesel da sem uspel shujšati na za moje pojme zame idealno težo, optimistično zrem v prihodnost. To dieto seveda predlagam vsem, in tistim ki se je boste morda lotili želim uspešno hujšanje.

No comments:

Post a Comment